ریحان یک گیاه علفی است که برگ‌هایی دارای بوی خوشبو و طعم تند و تیزی دارد. ریحان در انواع مختلفی وجود دارد، از جمله ریحان خوشبو (بومی هند)، ریحان تولیدی (در اکثر کشورهای جهان) و ریحان مغازه‌ای (اصلی ترین نوع ریحان در بازارهای غربی)، که هر یک دارای خواص و کاربردهای مختلفی هستند.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت ریحان امروز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


ریحان یک گیاه علفی است که برگ‌هایی دارای بوی خوشبو و طعم تند و تیزی دارد. ریحان در انواع مختلفی وجود دارد، از جمله ریحان خوشبو (بومی هند)، ریحان تولیدی (در اکثر کشورهای جهان) و ریحان مغازه‌ای (اصلی ترین نوع ریحان در بازارهای غربی)، که هر یک دارای خواص و کاربردهای مختلفی هستند.

قیمت ریحان امروز | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



ريحان در آشپزي به عنوان يك ادويه مورد استفاده قرار مي‌گيرد و در طعم دهي به غذاها، سالادها و انواع سس‌ها بسيار مفيد است. همچنين، برگ‌هاي خشك شده ريحان در تهيه چاي سرد و گرم و همچنين محصولات قندي مثل شيريني و كيك نيز استفاده مي‌شود.

در طب سنتي، ريحان به عنوان يك داروي گياهي استفاده مي‌شود. اين گياه داراي خواص ضد التهابي، ضد باكتريايي، ضد ويروسي، ضد اضطراب و آرام‌بخشي است. علاوه بر اين، مصرف ريحان مي‌تواند در بهبود مشكلات گوارشي، سردرد، آرتريت و درد عضلاني نيز مفيد باشد.

قيمت ريحان امروز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت ريحان گلخانه اي-قيمت ريحان ايتاليايي-قيمت ريحان سبز-قيمت سبزي قورمه تازه خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت ريحان امروز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت ريحان امروز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت ريحان امروز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت ريحان گلخانه اي-قيمت ريحان ايتاليايي-قيمت ريحان سبز-قيمت سبزي قورمه تازه با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت ريحان امروز را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت ريحان امروز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت ريحان امروز و قيمت ريحان گلخانه اي-قيمت ريحان ايتاليايي-قيمت ريحان سبز-قيمت سبزي قورمه تازه كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت ريحان امروز | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

خواص و فوايد مصرف ريحان در طب سنتي
ريحان كه به نام هاي نازبو، شاهسپرم و شاهسپرغم هم شناخته مي شود، گياهي معطر و خوشبو و از تيره نعناعيان است كه به عنوان سبزي خوردن مصرف شده و در انواع ريحان سبز و ريحان بنفش يافت مي شود.
اين گياه علاوه بر استفاده در امور پخت و پز، داراي خواص درماني بسياري نيز مي باشد. كارشناسان طب سنتي از گذشته تا كنون از ريحان به دليل خواص فراوانش در درمان بيماري ها استفاده مي كنند. در اين بخش از بهداشت و سلامت نمناك شما را با خواص مصرف ريحان آشنا خواهيم نمود.
طبيعت يا طبع ريحان
طبيعت ريحان گرم و خشك است.
خواص درماني ريحان در طب سنتي
كارشناسان طب سنتي براي درمان برخي بيماري ها مصرف ريحان را توصيه مي كنند. خواص ريحان در طب سنتي عبارتند از:
آرامش دهنده ي اعصاب
ريحان آرامش دهنده ي اعصاب است. براي آرام شدن و رفع غم و اندوه مي توانيد 20 تا 50 گرم ساقه ي ريحان كه داراي برگ و گل است را در يك ليتر آب جوش بريزيد و 12 دقيقه دم كنيد، سپس آن را صاف و شيرين نماييد و پس از هر غذا 1 فنجان بنوشيد.
درمان سردرد
بر اساس توصيه هاي طب سنتي ريحان براي درمان سردرد به خصوص سردردهاي ميگرن مفيد است. براي درمان سردردهاي يك طرفه (ميگرن) و سردردهاي عصبي دم كرده ي 50 گرم ريحان شيرين شده را پس از هر غذا بنوشيد. حتي استنشاق بوي ريحان له كرده سردردهاي ناشي از سفر را برطرف مي كند.
برطرف كردن گلودرد
در بيماري هاي تورمي گلو و سرما خوردگي حتماً از ريحان استفاده كنيد. دانه ي ريحان نيز به علت داشتن لعاب فراوان نرم كننده است. دم كرده ي 50 گرم ريحان كه با عسل شيرين شده باشد براي برطرف كردن گلودرد مؤثر است.
درمان آسم
براي درمان آسم جوشانده ي غليظي از ريحان تهيه كنيد و روزي چند مرتبه دهان را با آن شستشو دهيد.
از بين برنده تب
براي كاهش تب در طب سنتي توصيه هاي فراواني آورده شده است كه يكي از آنها مصرف جوشانده ي سرد ريحان در زمان داشتن تب مي باشد.
ضد دل پيچه و نفخ
ريحان براي افرادي دستگاه گوارش حساس دارند، مفيد است. ريحان ضد دل پيچه و نفخ مي باشد پس بهتر است با غذا ريحان مصرف كنيد.
درمان اسهال
براي درمان اسهال در طب سنتي خوردن تخم بو داده ي ريحان اثر شفا بخش دارد.
ضد تهوع و استفراغ
جوشانده ي ريحان گرفتگي دستگاه گوارش را رفع مي كند و ضد تهوع و استفراغ است.
سلامت قلب و عروق
ريحان سرشار از بتاكارون و كاروتنوئيد بوده و منبع بسيار عالي از منيزيم است كه با كلسترول مبارزه مي كندو موجب بهبود جريان خون به قلب و ساير نقاط بدن و سلامت قلب و عروق مي شود.
رفع كم خوني
ريحان منبع خوبي از آهن است پس اگر شما كمبود آهن داريد يا در سن بلوغ قرار داريد، ريحان را دررژيم غذايي خود براي جبران آهن از دست رفته بگنجانيد. 2فنجان ريحان تازه يا يك قاشق غذا خوري ريحان خشك شده 10 درصد آهن مورد نياز بدن را تامين مي كند.
خواب راحت شبانه
براي داشتن خواب راحت شبانه بعد از يك روز كاري سخت و يا يك غذاي سنگين،از جوشانده ي برگ هاي تازه ي ريحان استفاده نماييد.
ضد پيري
ريحان يك سبزي معطر و داراي آنتي اكسيدان هاي فراوان است كه مي تواند فعاليت راديكال هاي آزاد را محدود كند و شما را از آسيب هاي گذر زمان، پيري زودهنگام سلول ها و همچنين بيماري هاي پوستي حفظ كند.
مفيد براي زنان
مصرف ريحان براي خانم ها مفيد است زيرا به رفع ورم كليه و ترشحات زنانگي كمك خواهد كرد.
درمان آفت دهان
ريحان داراي خواص ضد ميكروبي بوده و در درمان آفت‌هاي دهاني و عفونت موثر است. براي درمان آفت‌هاي دهان 4 ليوان آب را بجوشانيد و برگ ريحان را به آن اضافه كنيد و به مدت 10 دقيقه اجازه دهيد برگ‌ها در داخل آن باقي بماند و سپس محلول باقي مانده را در يخچال نگهداري كنيد و روزي 2 بار دهان خود را با اين تركيب بشوئيد.
قيمت ريحان امروز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت ريحان گلخانه اي-قيمت ريحان ايتاليايي-قيمت ريحان سبز-قيمت سبزي قورمه تازه مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 413 بازدید دیروز 371 بازدید کل 586180

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .